Contact

Contactgegevens

Riwojo Verhuur
Nudepark 159
6702 DZ Wageningen
Telefoon: 0317 - 410 416
Fax: 0317 - 450 591
Email: info@riwojo.nl

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 16.30 uur

Openingstijden kunnen afwijken tijdens de feestdagen, zie nieuws pagina.

Veelgestelde vragen

externalId=riwojo2022-contact-2.1.3.0.1&filter[active]=1
Waar vind ik de huurprijzen?

De huurprijzen voor 1 dag exclusief B.T.W. zijn vermeld bij de artikelen op de website.

Zijn de prijzen voor 1 dag?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. De goederen kunnen in overleg met de verhuurder 1 dag van tevoren worden afgehaald en 1 dag na gebruik worden geretourneerd met inachtneming van de betreffende openingstijden. Prijzen voor langere termijn op aanvraag beschikbaar. Als u de artikelen zaterdag gebruikt kunt u op vrijdag de bestelling ophalen en maandag weer retour brengen (op zondag zijn wij gesloten), ook in dit geval wordt er maar 1 dag huur berekend. Op de feestdagen ( kerst, pasen, pinksteren, koningsdag en hemelvaart) zijn wij ook gesloten en wordt er dus maar 1 dag huur berekend als u de bestelling de dag voor de feestdag(en) ophaalt en de eerst volgende openingsdag weer retour brengt.

Wat zijn de overige leveringsvoorwaarden?

Die kunt u onderaan vinden op onze website www.riwojo.nl

Bouwen jullie ook op?

De artikelen (met uitzondering van tenten) worden standaard niet door de verhuurder opgebouwd. De op- en afbouwkosten van diverse artikelen zijn op aanvraag beschikbaar.

Worden de artikelen geteld en gecontroleerd bij retour?

Bij retour van de goederen in ons magazijn, worden de goederen gecontroleerd en (indien mogelijk) in uw aanwezigheid geteld. Deze telling is altijd bindend. Als de bestelling door ons wordt bezorgt en weer wordt retour gehaald dan zal de chauffeur in de meeste gevallen de goederen op de locatie tellen en controleren, echter de telling en controle in ons magazijn zal altijd bindend zijn.

Zit er bij de tapinstallatie ook koolzuur?

Als u bij ons een tapinstallatie huurt dan zorgen wij ervoor dat er voldoende koolzuur wordt meegeleverd. Bij bezorging van een tapinstallatie kan de koolzuurcilinder en een bierfust worden aangesloten door de verhuurder (voor zover mogelijk). Mocht de verhuurder niet direct in de gelegenheid worden gesteld om deze aansluitingen te verzorgen, dan dient de huurder deze aansluitingen zelf te verzorgen. De overige aansluitingen ( als elektra, water, afvoer etc.) dienen door de huurder zelf te worden verzorgt.

Tot wanneer kan ik de bestelling annuleren?

Het liefst helemaal niet. Anders houden wij een of meerdere artikelen voor u beschikbaar en zouden wij deze niet meer aan andere klanten kunnen verhuren. Bij annulering van reeds bestelde goederen brengen wij annuleringskosten in rekening (zie onze algemene voorwaarden onderaan de website), afhankelijk van de periode dat de goederen gereserveerd zijn geweest en het aantal dagen tot aan de leverdatum. Annulering is niet meer mogelijk als er werkzaamheden (zowel administratief als logistiek) zijn verricht. In uitzonderlijke gevallen van overmacht (bijvoorbeeld een sterfgeval) zien wij dit uiteraard door de vingers.

Heeft Riwojo Verhuur meerdere filialen?

Wij hebben 1 vestiging in Wageningen, vanuit onze vestiging kunnen wij overal in Nederland leveren.

Hebben jullie een noodnummer voor storingen buiten de openingstijden?

Voor eventuele storingen kunt u de gebruiksaanwijzing van diverse huurartikelen terug vinden op onze website bij het betreffende artikel. Voor een uitermate dringend noodgeval of storing buiten onze openingstijden kunt u ook ons telefoonnummer 0317-410416 bellen en krijgt u een automatische telefoonbeantwoorder waarin u ook het storingsnummer te horen krijgt.

Storingsnummer: 06-30773526 (LET OP! alleen in noodgevallen/ storingen en niet voor bestellingen)


Zit er bij de artikelen een gebruiksaanwijzing?

De gebruiksaanwijzingen zitten bij de verschillende artikelen in of op de verpakking. Niet alle artikelen hebben een gebruiksaanwijzing. De gebruiksaanwijzingen zijn ook te vinden bij de artikelen op de website. Klik bij het betreffende artikel op de "meer info" knop.

Zijn de artikelen verzekerd?

Standaard zijn de artikelen niet verzekerd. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Wat gebeurd er met vermissingen/ diefstal?

U bent als huurder zelf aansprakelijk en zal dus bij vermissing/ diefstal de breukprijs dienen te betalen. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Wat zijn de breukprijzen?

De breukprijzen zijn telefonisch of per mail op aanvraag beschikbaar.

Wat als er iets kapot is?

Alle breuken, schades en vermissingen, door welke oorzaak ook, zijn voor rekening van de huurder. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Worden de artikelen schoon geleverd?

Alle artikelen worden door ons schoon geleverd in betreffende verpakking (dozen, kratten, hoezen, rolcontainers etc.) en dienen bij terugkomst wederom in de betreffende verpakking schoon en droog verpakt te zijn. Als goederen niet schoon en droog geretourneerd zijn, dan worden schoonmaakkosten in rekening gebracht. Het glaswerk, bestek en servies is over het algemeen ingeseald, om zo te voorkomen dat zij na het reinigen stoffig en vies worden. Glaswerk en kopjes etc. dienen op z'n kop in de betreffende kratten retour geleverd te worden. Het glaswerk, servies en bestek mag spoelschoon (d.w.z. zonder etens- en drankresten) retour gegeven worden en dient gesorteerd retour gegeven te worden. Tegen een op aanvraag beschikbaar tarief kan het glaswerk, bestek en servies vuil retour worden gegeven. Wij rekenen 0,08 cent per item (glaswerk, servies, bestek etc.) Voor grotere artikelen gelden andere prijzen. U kunt dit bij de offerteaanvraag aangeven zodat wij de schoonmaakkosten meenemen in de offerte.

Moet ik het linnengoed schoon retourneren?

Het linnengoed dient altijd ongewassen retour gegeven te worden; als het nat is dient het te worden uitgehangen om weervorming te voorkomen. Brandgaatjes, kaarsvet, schimmel, rode wijn is schade. Let op dat linnengoed niet in een zak wordt bewaard als deze nog nat/vochtig is!

Hoe gaat de betaling?

Bij levering door ons: U dient het bedrag minimaal 3 dagen voor levering per bank naar ons over te maken tenzij anders is afgesproken. Voor regelmatig terugkerende klanten is een betaling achteraf mogelijk. (niet voor particulieren.

Afhalen bij ons: U dient het bedrag bij afhalen/ retour brengen te voldoen per pin of contant. Voor regelmatig terugkerende klanten is een betaling achteraf mogelijk.

Moet er ook borg betaald worden?

De verhuurder heeft het recht om een borgsom te vragen. De hoogte van de borg is afhankelijk van het factuurbedrag. Eventuele schoonmaakkosten, breuken en vermissingen worden met de borg verrekend.

Wanneer moet ik bestellen?

Wij raden u aan te bestellen zodra u weet wat u nodig heeft. Voornamelijk in het hoogseizoen (april t/m september) dient u tijdig te bestellen, dit omdat wij niet kunnen garanderen dat wij alles nog op voorraad hebben.

Is er ook een showroom?

Wij hebben diverse artikelen bij onze ontvangst ruimte staan. Helaas is het niet mogelijk daar al onze artikelen te plaatsen. Maar als u een artikel wilt zien die daar niet staat opgesteld, kunnen we altijd even kijken of daar een mouw aan te passen is. Graag op afspraak.

Hoe kan ik bestellen?

Het makkelijkste kunt u een offerte aanvragen via onze website, zeker indien u een nieuwe klant bent. U ontvangt dan een vrijblijvende offerte van ons via de mail en dan kunt u daar altijd nog veranderingen in aanbrengen. Pas wanneer u akkoord hebt gegeven op de offerte, wordt deze in ons systeem omgezet in een opdracht en wordt deze uitgevoerd op basis van de gegevens, zoals vermeldt op de offerte/ opdrachtbevestiging. Uiteraard kunt u ook telefonisch bestellen, maar dan moet u als klant bekent zijn in ons systeem.

Moet ik een legititmatie mee?

De verhuurder heeft het recht om naar legitimatie te vragen. Legitimeren dient te geschieden met een geldig legitimatiebewijs voor het huren van onze artikelen.

Wanneer kan ik de bestelling ophalen en retour brengen?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. De goederen kunnen in overleg met de verhuurder 1 dag van tevoren worden opgehaald en 1 dag na gebruik worden geretourneerd met inachtneming van de betreffende openingstijden. Prijzen voor langere termijn op aanvraag beschikbaar. Als u de artikelen zaterdag gebruikt kunt u op vrijdag de bestelling ophalen en maandag weer retour brengen ( op zondag zijn wij gesloten), ook in dit geval wordt er maar 1 dag huur berekend. Op de feestdagen (kerst, pasen, pinksteren, koningsdag, hemelvaart en nieuwsjaardag) zijn wij ook gesloten en wordt er dus maar 1 dag huur berekend als u de bestelling de dag voor de feestdag(en) ophaalt en de eerst volgende openingsdag weer retour brengt.

Waar kan ik de artikelen ophalen?

Het adres voor het afhalen en retour brengen is: Nudepark 159, 6702DZ Wageningen. Openingstijden magazijn: voor afhalen en retour brengen maandag t/m vrijdag 9.00-17.30 uur en op zaterdag van 9.30-12.30 uur.

Bezorgen jullie ook op een etage?

Bezorging geschiedt alleen op de beganegrond en op 1 locatie tenzij anders is overeengekomen. Voor alle goederen (vooral mobiele als ijscokar op wielen, koelkasten etc.) dient rekening gehouden te worden met de bereikbaarheid van de locatie. ( bijvoorbeeld past de ijscokar door de deur?) Bezorging geschiedt alleen via verhard terrein, dus geen grindpaden. Als blijkt dat bij levering de goederen niet op "normale"wijze op de locatie kunnen worden geleverd, dan worden eventuele handelingskosten (als extra transport etc.) en annuleringskosten berekend. De goederen dienen klaar te staan daar waar ze ook zijn afgeleverd (ook weer op 1 locatie) tenzij anders is overeengekomen.

Wanneer wordt de bestelling bezorgt?

Het bezorgen en retour halen van de gehuurde goederen word gepland van maandag t/m vrijdag tussen 8.00-17.00 uur, tenzij anders is overeengekomen. Voor levering of retour halen van de verhuur goederen op een ander tijdstip word een extra toeslag berekend. De verhuurgoederen dienen op de ophaaldag vanaf 8.00 uur gesorteerd, geordend en gestapeld op de rolcontainers op de begane grond weer klaar te staan, tenzij anders is overeengekomen. Zijn de goederen niet gereed gebracht voor transport, dan dient de huurder de extra kosten die zijn ontstaan te vergoeden. Indien er bijzonderheden zijn betreft de bereikbaarheid van de locatie, dan dient u ons hier van tevoren van op de hoogte te stellen.

U kunt een dag voor levering tussen 16.30-17.30 uur telefonisch contact met ons opnemen, dan kunnen wij een indicatie geven hoe laat wij ongeveer de bestelling de volgende dag komen bezorgen. Zonder transport staat alles stil, maar helaas zijn er omstandigheden waardoor transport stil staat (files, wegwerkzaamheden etc.) Onze chauffeurs worden dan ook geregeld geconfronteerd met vertragingen en kunnen wij dus geen garanties geven m.b.t. specifieke levertijden en eventueel reeds doorgegeven tijden. Standaard leveren wij tussen 8.00-17.00 uur, maar uitzonderingen zijn uiteraard in overleg mogelijk.

Waar vind ik de transportkosten?

Voor bezorgen en/ of retour halen worden transportkosten berekend. Deze zijn op basis van kilometers en voor sommige plaatsen in de regio liggen deze vast. De kosten kunt u telefonisch of per mail aanvragen. Bij de offerteaanvraag kunt u ook aangeven of de goederen bezorgt en retour gehaald moeten worden, deze kosten worden dan meegenomen in de offerte.

Hoe kom ik aan de prijzen voor meerdere dagen?

De prijzen exclusief B.T.W. vermeld op onze website zijn voor het gebruik van 1 dag. Elke dag meer betaalt u 20% extra van de daghuurprijs per artikel. Voor de huur van 2 dagen betaalt u dus 120%, en voor de huur van 3 dagen betaalt u 140%. Voor huurprijzen voor langere termijn kunt u het beste contact met ons opnemen. U kunt de huurperiode ook aangeven via de offerteaanvraag, dan nemen wij deze kosten direct mee in de offerte.

Wordt er ook borg berekend?

De verhuurder heeft het recht om een borgsom te vragen. Voor informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Boven in onze menubalk op de website vind u een kopje met assortiment. U kunt op deze manier naar onze artikelen. Door artikelen in de winkelwagen te plaatsen kunt u uiteindelijk een offerte aanvragen. Voor vragen kunt u ons ook telefonisch bereiken 0317-410416


Wat wordt er bedoeld met verpakkingseenheid?

Met de verpakkingseenheid geven wij aan per hoeveel een product zit verpakt. U bepaald zelf welk aantal u wilt hebben en hoeft zich dus niet te houden aan de verpakkingseenheid.

Zijn de prijzen voor 1 dag?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. De goederen kunnen in overleg met de verhuurder 1 dag van tevoren worden afgehaald en 1 dag na gebruik worden geretourneerd met inachtneming van de betreffende openingstijden. Prijzen voor langere termijn op aanvraag beschikbaar. Als u de artikelen zaterdag gebruikt kunt u op vrijdag de bestelling ophalen en maandag weer retour brengen (op zondag zijn wij gesloten), ook in dit geval wordt er maar 1 dag huur berekend. Op de feestdagen ( kerst, pasen, pinksteren, koningsdag en hemelvaart) zijn wij ook gesloten en wordt er dus maar 1 dag huur berekend als u de bestelling de dag voor de feestdag(en) ophaalt en de eerst volgende openingsdag weer retour brengt.

Worden de artikelen geteld en gecontroleerd bij retour?

Bij retour van de goederen in ons magazijn, worden de goederen gecontroleerd en (indien mogelijk) in uw aanwezigheid geteld. Deze telling is altijd bindend. Als de bestelling door ons wordt bezorgt en weer wordt retour gehaald dan zal de chauffeur in de meeste gevallen de goederen op de locatie tellen en controleren, echter de telling en controle in ons magazijn zal altijd bindend zijn.

Zit er bij de tapinstallatie ook koolzuur?

Als u bij ons een tapinstallatie huurt dan zorgen wij ervoor dat er voldoende koolzuur wordt meegeleverd. Bij bezorging van een tapinstallatie kan de koolzuurcilinder en een bierfust worden aangesloten door de verhuurder (voor zover mogelijk). Mocht de verhuurder niet direct in de gelegenheid worden gesteld om deze aansluitingen te verzorgen, dan dient de huurder deze aansluitingen zelf te verzorgen. De overige aansluitingen ( als elektra, water, afvoer etc.) dienen door de huurder zelf te worden verzorgt.

Tot wanneer kan ik de bestelling annuleren?

Het liefst helemaal niet. Anders houden wij een of meerdere artikelen voor u beschikbaar en zouden wij deze niet meer aan andere klanten kunnen verhuren. Bij annulering van reeds bestelde goederen brengen wij annuleringskosten in rekening (zie onze algemene voorwaarden onderaan de website), afhankelijk van de periode dat de goederen gereserveerd zijn geweest en het aantal dagen tot aan de leverdatum. Annulering is niet meer mogelijk als er werkzaamheden (zowel administratief als logistiek) zijn verricht. In uitzonderlijke gevallen van overmacht (bijvoorbeeld een sterfgeval) zien wij dit uiteraard door de vingers.

Heeft Riwojo Verhuur meerdere filialen?

Wij hebben 1 vestiging in Wageningen, vanuit onze vestiging kunnen wij overal in Nederland leveren.

Zijn de artikelen verzekerd?

Standaard zijn de artikelen niet verzekerd. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Wat gebeurd er met vermissingen/ diefstal?

U bent als huurder zelf aansprakelijk en zal dus bij vermissing/ diefstal de breukprijs dienen te betalen. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Wat als er iets kapot is?

Alle breuken, schades en vermissingen, door welke oorzaak ook, zijn voor rekening van de huurder. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Worden de artikelen schoon geleverd?

Alle artikelen worden door ons schoon geleverd in betreffende verpakking (dozen, kratten, hoezen, rolcontainers etc.) en dienen bij terugkomst wederom in de betreffende verpakking schoon en droog verpakt te zijn. Als goederen niet schoon en droog geretourneerd zijn, dan worden schoonmaakkosten in rekening gebracht. Het glaswerk, bestek en servies is over het algemeen ingeseald, om zo te voorkomen dat zij na het reinigen stoffig en vies worden. Glaswerk en kopjes etc. dienen op z'n kop in de betreffende kratten retour geleverd te worden. Het glaswerk, servies en bestek mag spoelschoon (d.w.z. zonder etens- en drankresten) retour gegeven worden en dient gesorteerd retour gegeven te worden. Tegen een op aanvraag beschikbaar tarief kan het glaswerk, bestek en servies vuil retour worden gegeven. Wij rekenen 0,08 cent per item (glaswerk, servies, bestek etc.) Voor grotere artikelen gelden andere prijzen. U kunt dit bij de offerteaanvraag aangeven zodat wij de schoonmaakkosten meenemen in de offerte.

Moet ik het linnengoed schoon retourneren?

Het linnengoed dient altijd ongewassen retour gegeven te worden; als het nat is dient het te worden uitgehangen om weervorming te voorkomen. Brandgaatjes, kaarsvet, schimmel, rode wijn is schade. Let op dat linnengoed niet in een zak wordt bewaard als deze nog nat/vochtig is!

Moet er ook borg betaald worden?

De verhuurder heeft het recht om een borgsom te vragen. De hoogte van de borg is afhankelijk van het factuurbedrag. Eventuele schoonmaakkosten, breuken en vermissingen worden met de borg verrekend.

Wanneer moet ik bestellen?

Wij raden u aan te bestellen zodra u weet wat u nodig heeft. Voornamelijk in het hoogseizoen (april t/m september) dient u tijdig te bestellen, dit omdat wij niet kunnen garanderen dat wij alles nog op voorraad hebben.

Is er ook een showroom?

Wij hebben diverse artikelen bij onze ontvangst ruimte staan. Helaas is het niet mogelijk daar al onze artikelen te plaatsen. Maar als u een artikel wilt zien die daar niet staat opgesteld, kunnen we altijd even kijken of daar een mouw aan te passen is. Graag op afspraak.

Hoe kan ik bestellen?

Het makkelijkste kunt u een offerte aanvragen via onze website, zeker indien u een nieuwe klant bent. U ontvangt dan een vrijblijvende offerte van ons via de mail en dan kunt u daar altijd nog veranderingen in aanbrengen. Pas wanneer u akkoord hebt gegeven op de offerte, wordt deze in ons systeem omgezet in een opdracht en wordt deze uitgevoerd op basis van de gegevens, zoals vermeldt op de offerte/ opdrachtbevestiging. Uiteraard kunt u ook telefonisch bestellen, maar dan moet u als klant bekent zijn in ons systeem.

Wanneer kan ik de bestelling ophalen en retour brengen?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. De goederen kunnen in overleg met de verhuurder 1 dag van tevoren worden opgehaald en 1 dag na gebruik worden geretourneerd met inachtneming van de betreffende openingstijden. Prijzen voor langere termijn op aanvraag beschikbaar. Als u de artikelen zaterdag gebruikt kunt u op vrijdag de bestelling ophalen en maandag weer retour brengen ( op zondag zijn wij gesloten), ook in dit geval wordt er maar 1 dag huur berekend. Op de feestdagen (kerst, pasen, pinksteren, koningsdag, hemelvaart en nieuwsjaardag) zijn wij ook gesloten en wordt er dus maar 1 dag huur berekend als u de bestelling de dag voor de feestdag(en) ophaalt en de eerst volgende openingsdag weer retour brengt.

Waar kan ik de artikelen ophalen?

Het adres voor het afhalen en retour brengen is: Nudepark 159, 6702DZ Wageningen. Openingstijden magazijn: voor afhalen en retour brengen maandag t/m vrijdag 9.00-17.30 uur en op zaterdag van 9.30-12.30 uur.

Bezorgen jullie ook op een etage?

Bezorging geschiedt alleen op de beganegrond en op 1 locatie tenzij anders is overeengekomen. Voor alle goederen (vooral mobiele als ijscokar op wielen, koelkasten etc.) dient rekening gehouden te worden met de bereikbaarheid van de locatie. ( bijvoorbeeld past de ijscokar door de deur?) Bezorging geschiedt alleen via verhard terrein, dus geen grindpaden. Als blijkt dat bij levering de goederen niet op "normale"wijze op de locatie kunnen worden geleverd, dan worden eventuele handelingskosten (als extra transport etc.) en annuleringskosten berekend. De goederen dienen klaar te staan daar waar ze ook zijn afgeleverd (ook weer op 1 locatie) tenzij anders is overeengekomen.

Wanneer wordt de bestelling bezorgt?

Het bezorgen en retour halen van de gehuurde goederen word gepland van maandag t/m vrijdag tussen 8.00-17.00 uur, tenzij anders is overeengekomen. Voor levering of retour halen van de verhuur goederen op een ander tijdstip word een extra toeslag berekend. De verhuurgoederen dienen op de ophaaldag vanaf 8.00 uur gesorteerd, geordend en gestapeld op de rolcontainers op de begane grond weer klaar te staan, tenzij anders is overeengekomen. Zijn de goederen niet gereed gebracht voor transport, dan dient de huurder de extra kosten die zijn ontstaan te vergoeden. Indien er bijzonderheden zijn betreft de bereikbaarheid van de locatie, dan dient u ons hier van tevoren van op de hoogte te stellen.

U kunt een dag voor levering tussen 16.30-17.30 uur telefonisch contact met ons opnemen, dan kunnen wij een indicatie geven hoe laat wij ongeveer de bestelling de volgende dag komen bezorgen. Zonder transport staat alles stil, maar helaas zijn er omstandigheden waardoor transport stil staat (files, wegwerkzaamheden etc.) Onze chauffeurs worden dan ook geregeld geconfronteerd met vertragingen en kunnen wij dus geen garanties geven m.b.t. specifieke levertijden en eventueel reeds doorgegeven tijden. Standaard leveren wij tussen 8.00-17.00 uur, maar uitzonderingen zijn uiteraard in overleg mogelijk.

Waar vind ik de transportkosten?

Voor bezorgen en/ of retour halen worden transportkosten berekend. Deze zijn op basis van kilometers en voor sommige plaatsen in de regio liggen deze vast. De kosten kunt u telefonisch of per mail aanvragen. Bij de offerteaanvraag kunt u ook aangeven of de goederen bezorgt en retour gehaald moeten worden, deze kosten worden dan meegenomen in de offerte.

Hoe kom ik aan de prijzen voor meerdere dagen?

De prijzen exclusief B.T.W. vermeld op onze website zijn voor het gebruik van 1 dag. Elke dag meer betaalt u 20% extra van de daghuurprijs per artikel. Voor de huur van 2 dagen betaalt u dus 120%, en voor de huur van 3 dagen betaalt u 140%. Voor huurprijzen voor langere termijn kunt u het beste contact met ons opnemen. U kunt de huurperiode ook aangeven via de offerteaanvraag, dan nemen wij deze kosten direct mee in de offerte.

Zijn de prijzen voor 1 dag?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. De goederen kunnen in overleg met de verhuurder 1 dag van tevoren worden afgehaald en 1 dag na gebruik worden geretourneerd met inachtneming van de betreffende openingstijden. Prijzen voor langere termijn op aanvraag beschikbaar. Als u de artikelen zaterdag gebruikt kunt u op vrijdag de bestelling ophalen en maandag weer retour brengen (op zondag zijn wij gesloten), ook in dit geval wordt er maar 1 dag huur berekend. Op de feestdagen ( kerst, pasen, pinksteren, koningsdag en hemelvaart) zijn wij ook gesloten en wordt er dus maar 1 dag huur berekend als u de bestelling de dag voor de feestdag(en) ophaalt en de eerst volgende openingsdag weer retour brengt.

Worden de artikelen geteld en gecontroleerd bij retour?

Bij retour van de goederen in ons magazijn, worden de goederen gecontroleerd en (indien mogelijk) in uw aanwezigheid geteld. Deze telling is altijd bindend. Als de bestelling door ons wordt bezorgt en weer wordt retour gehaald dan zal de chauffeur in de meeste gevallen de goederen op de locatie tellen en controleren, echter de telling en controle in ons magazijn zal altijd bindend zijn.

Zit er bij de tapinstallatie ook koolzuur?

Als u bij ons een tapinstallatie huurt dan zorgen wij ervoor dat er voldoende koolzuur wordt meegeleverd. Bij bezorging van een tapinstallatie kan de koolzuurcilinder en een bierfust worden aangesloten door de verhuurder (voor zover mogelijk). Mocht de verhuurder niet direct in de gelegenheid worden gesteld om deze aansluitingen te verzorgen, dan dient de huurder deze aansluitingen zelf te verzorgen. De overige aansluitingen ( als elektra, water, afvoer etc.) dienen door de huurder zelf te worden verzorgt.

Tot wanneer kan ik de bestelling annuleren?

Het liefst helemaal niet. Anders houden wij een of meerdere artikelen voor u beschikbaar en zouden wij deze niet meer aan andere klanten kunnen verhuren. Bij annulering van reeds bestelde goederen brengen wij annuleringskosten in rekening (zie onze algemene voorwaarden onderaan de website), afhankelijk van de periode dat de goederen gereserveerd zijn geweest en het aantal dagen tot aan de leverdatum. Annulering is niet meer mogelijk als er werkzaamheden (zowel administratief als logistiek) zijn verricht. In uitzonderlijke gevallen van overmacht (bijvoorbeeld een sterfgeval) zien wij dit uiteraard door de vingers.

Heeft Riwojo Verhuur meerdere filialen?

Wij hebben 1 vestiging in Wageningen, vanuit onze vestiging kunnen wij overal in Nederland leveren.

Zijn de artikelen verzekerd?

Standaard zijn de artikelen niet verzekerd. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Wat gebeurd er met vermissingen/ diefstal?

U bent als huurder zelf aansprakelijk en zal dus bij vermissing/ diefstal de breukprijs dienen te betalen. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Wat als er iets kapot is?

Alle breuken, schades en vermissingen, door welke oorzaak ook, zijn voor rekening van de huurder. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Worden de artikelen schoon geleverd?

Alle artikelen worden door ons schoon geleverd in betreffende verpakking (dozen, kratten, hoezen, rolcontainers etc.) en dienen bij terugkomst wederom in de betreffende verpakking schoon en droog verpakt te zijn. Als goederen niet schoon en droog geretourneerd zijn, dan worden schoonmaakkosten in rekening gebracht. Het glaswerk, bestek en servies is over het algemeen ingeseald, om zo te voorkomen dat zij na het reinigen stoffig en vies worden. Glaswerk en kopjes etc. dienen op z'n kop in de betreffende kratten retour geleverd te worden. Het glaswerk, servies en bestek mag spoelschoon (d.w.z. zonder etens- en drankresten) retour gegeven worden en dient gesorteerd retour gegeven te worden. Tegen een op aanvraag beschikbaar tarief kan het glaswerk, bestek en servies vuil retour worden gegeven. Wij rekenen 0,08 cent per item (glaswerk, servies, bestek etc.) Voor grotere artikelen gelden andere prijzen. U kunt dit bij de offerteaanvraag aangeven zodat wij de schoonmaakkosten meenemen in de offerte.

Moet ik het linnengoed schoon retourneren?

Het linnengoed dient altijd ongewassen retour gegeven te worden; als het nat is dient het te worden uitgehangen om weervorming te voorkomen. Brandgaatjes, kaarsvet, schimmel, rode wijn is schade. Let op dat linnengoed niet in een zak wordt bewaard als deze nog nat/vochtig is!

Moet er ook borg betaald worden?

De verhuurder heeft het recht om een borgsom te vragen. De hoogte van de borg is afhankelijk van het factuurbedrag. Eventuele schoonmaakkosten, breuken en vermissingen worden met de borg verrekend.

Wanneer moet ik bestellen?

Wij raden u aan te bestellen zodra u weet wat u nodig heeft. Voornamelijk in het hoogseizoen (april t/m september) dient u tijdig te bestellen, dit omdat wij niet kunnen garanderen dat wij alles nog op voorraad hebben.

Is er ook een showroom?

Wij hebben diverse artikelen bij onze ontvangst ruimte staan. Helaas is het niet mogelijk daar al onze artikelen te plaatsen. Maar als u een artikel wilt zien die daar niet staat opgesteld, kunnen we altijd even kijken of daar een mouw aan te passen is. Graag op afspraak.

Hoe kan ik bestellen?

Het makkelijkste kunt u een offerte aanvragen via onze website, zeker indien u een nieuwe klant bent. U ontvangt dan een vrijblijvende offerte van ons via de mail en dan kunt u daar altijd nog veranderingen in aanbrengen. Pas wanneer u akkoord hebt gegeven op de offerte, wordt deze in ons systeem omgezet in een opdracht en wordt deze uitgevoerd op basis van de gegevens, zoals vermeldt op de offerte/ opdrachtbevestiging. Uiteraard kunt u ook telefonisch bestellen, maar dan moet u als klant bekent zijn in ons systeem.

Wanneer kan ik de bestelling ophalen en retour brengen?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. De goederen kunnen in overleg met de verhuurder 1 dag van tevoren worden opgehaald en 1 dag na gebruik worden geretourneerd met inachtneming van de betreffende openingstijden. Prijzen voor langere termijn op aanvraag beschikbaar. Als u de artikelen zaterdag gebruikt kunt u op vrijdag de bestelling ophalen en maandag weer retour brengen ( op zondag zijn wij gesloten), ook in dit geval wordt er maar 1 dag huur berekend. Op de feestdagen (kerst, pasen, pinksteren, koningsdag, hemelvaart en nieuwsjaardag) zijn wij ook gesloten en wordt er dus maar 1 dag huur berekend als u de bestelling de dag voor de feestdag(en) ophaalt en de eerst volgende openingsdag weer retour brengt.

Waar kan ik de artikelen ophalen?

Het adres voor het afhalen en retour brengen is: Nudepark 159, 6702DZ Wageningen. Openingstijden magazijn: voor afhalen en retour brengen maandag t/m vrijdag 9.00-17.30 uur en op zaterdag van 9.30-12.30 uur.

Bezorgen jullie ook op een etage?

Bezorging geschiedt alleen op de beganegrond en op 1 locatie tenzij anders is overeengekomen. Voor alle goederen (vooral mobiele als ijscokar op wielen, koelkasten etc.) dient rekening gehouden te worden met de bereikbaarheid van de locatie. ( bijvoorbeeld past de ijscokar door de deur?) Bezorging geschiedt alleen via verhard terrein, dus geen grindpaden. Als blijkt dat bij levering de goederen niet op "normale"wijze op de locatie kunnen worden geleverd, dan worden eventuele handelingskosten (als extra transport etc.) en annuleringskosten berekend. De goederen dienen klaar te staan daar waar ze ook zijn afgeleverd (ook weer op 1 locatie) tenzij anders is overeengekomen.

Wanneer wordt de bestelling bezorgt?

Het bezorgen en retour halen van de gehuurde goederen word gepland van maandag t/m vrijdag tussen 8.00-17.00 uur, tenzij anders is overeengekomen. Voor levering of retour halen van de verhuur goederen op een ander tijdstip word een extra toeslag berekend. De verhuurgoederen dienen op de ophaaldag vanaf 8.00 uur gesorteerd, geordend en gestapeld op de rolcontainers op de begane grond weer klaar te staan, tenzij anders is overeengekomen. Zijn de goederen niet gereed gebracht voor transport, dan dient de huurder de extra kosten die zijn ontstaan te vergoeden. Indien er bijzonderheden zijn betreft de bereikbaarheid van de locatie, dan dient u ons hier van tevoren van op de hoogte te stellen.

U kunt een dag voor levering tussen 16.30-17.30 uur telefonisch contact met ons opnemen, dan kunnen wij een indicatie geven hoe laat wij ongeveer de bestelling de volgende dag komen bezorgen. Zonder transport staat alles stil, maar helaas zijn er omstandigheden waardoor transport stil staat (files, wegwerkzaamheden etc.) Onze chauffeurs worden dan ook geregeld geconfronteerd met vertragingen en kunnen wij dus geen garanties geven m.b.t. specifieke levertijden en eventueel reeds doorgegeven tijden. Standaard leveren wij tussen 8.00-17.00 uur, maar uitzonderingen zijn uiteraard in overleg mogelijk.

Waar vind ik de transportkosten?

Voor bezorgen en/ of retour halen worden transportkosten berekend. Deze zijn op basis van kilometers en voor sommige plaatsen in de regio liggen deze vast. De kosten kunt u telefonisch of per mail aanvragen. Bij de offerteaanvraag kunt u ook aangeven of de goederen bezorgt en retour gehaald moeten worden, deze kosten worden dan meegenomen in de offerte.

Hoe kom ik aan de prijzen voor meerdere dagen?

De prijzen exclusief B.T.W. vermeld op onze website zijn voor het gebruik van 1 dag. Elke dag meer betaalt u 20% extra van de daghuurprijs per artikel. Voor de huur van 2 dagen betaalt u dus 120%, en voor de huur van 3 dagen betaalt u 140%. Voor huurprijzen voor langere termijn kunt u het beste contact met ons opnemen. U kunt de huurperiode ook aangeven via de offerteaanvraag, dan nemen wij deze kosten direct mee in de offerte.

Waar vind ik de huurprijzen?

De huurprijzen voor 1 dag exclusief B.T.W. zijn vermeld bij de artikelen op de website.

Zijn de prijzen voor 1 dag?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. De goederen kunnen in overleg met de verhuurder 1 dag van tevoren worden afgehaald en 1 dag na gebruik worden geretourneerd met inachtneming van de betreffende openingstijden. Prijzen voor langere termijn op aanvraag beschikbaar. Als u de artikelen zaterdag gebruikt kunt u op vrijdag de bestelling ophalen en maandag weer retour brengen (op zondag zijn wij gesloten), ook in dit geval wordt er maar 1 dag huur berekend. Op de feestdagen ( kerst, pasen, pinksteren, koningsdag en hemelvaart) zijn wij ook gesloten en wordt er dus maar 1 dag huur berekend als u de bestelling de dag voor de feestdag(en) ophaalt en de eerst volgende openingsdag weer retour brengt.

Wat zijn de overige leveringsvoorwaarden?

Die kunt u onderaan vinden op onze website www.riwojo.nl

Bouwen jullie ook op?

De artikelen (met uitzondering van tenten) worden standaard niet door de verhuurder opgebouwd. De op- en afbouwkosten van diverse artikelen zijn op aanvraag beschikbaar.

Worden de artikelen geteld en gecontroleerd bij retour?

Bij retour van de goederen in ons magazijn, worden de goederen gecontroleerd en (indien mogelijk) in uw aanwezigheid geteld. Deze telling is altijd bindend. Als de bestelling door ons wordt bezorgt en weer wordt retour gehaald dan zal de chauffeur in de meeste gevallen de goederen op de locatie tellen en controleren, echter de telling en controle in ons magazijn zal altijd bindend zijn.

Zit er bij de tapinstallatie ook koolzuur?

Als u bij ons een tapinstallatie huurt dan zorgen wij ervoor dat er voldoende koolzuur wordt meegeleverd. Bij bezorging van een tapinstallatie kan de koolzuurcilinder en een bierfust worden aangesloten door de verhuurder (voor zover mogelijk). Mocht de verhuurder niet direct in de gelegenheid worden gesteld om deze aansluitingen te verzorgen, dan dient de huurder deze aansluitingen zelf te verzorgen. De overige aansluitingen ( als elektra, water, afvoer etc.) dienen door de huurder zelf te worden verzorgt.

Tot wanneer kan ik de bestelling annuleren?

Het liefst helemaal niet. Anders houden wij een of meerdere artikelen voor u beschikbaar en zouden wij deze niet meer aan andere klanten kunnen verhuren. Bij annulering van reeds bestelde goederen brengen wij annuleringskosten in rekening (zie onze algemene voorwaarden onderaan de website), afhankelijk van de periode dat de goederen gereserveerd zijn geweest en het aantal dagen tot aan de leverdatum. Annulering is niet meer mogelijk als er werkzaamheden (zowel administratief als logistiek) zijn verricht. In uitzonderlijke gevallen van overmacht (bijvoorbeeld een sterfgeval) zien wij dit uiteraard door de vingers.

Heeft Riwojo Verhuur meerdere filialen?

Wij hebben 1 vestiging in Wageningen, vanuit onze vestiging kunnen wij overal in Nederland leveren.

Hebben jullie een noodnummer voor storingen buiten de openingstijden?

Voor eventuele storingen kunt u de gebruiksaanwijzing van diverse huurartikelen terug vinden op onze website bij het betreffende artikel. Voor een uitermate dringend noodgeval of storing buiten onze openingstijden kunt u ook ons telefoonnummer 0317-410416 bellen en krijgt u een automatische telefoonbeantwoorder waarin u ook het storingsnummer te horen krijgt.

Storingsnummer: 06-30773526 (LET OP! alleen in noodgevallen/ storingen en niet voor bestellingen)


Zit er bij de artikelen een gebruiksaanwijzing?

De gebruiksaanwijzingen zitten bij de verschillende artikelen in of op de verpakking. Niet alle artikelen hebben een gebruiksaanwijzing. De gebruiksaanwijzingen zijn ook te vinden bij de artikelen op de website. Klik bij het betreffende artikel op de "meer info" knop.

Zijn de artikelen verzekerd?

Standaard zijn de artikelen niet verzekerd. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Wat gebeurd er met vermissingen/ diefstal?

U bent als huurder zelf aansprakelijk en zal dus bij vermissing/ diefstal de breukprijs dienen te betalen. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Wat zijn de breukprijzen?

De breukprijzen zijn telefonisch of per mail op aanvraag beschikbaar.

Wat als er iets kapot is?

Alle breuken, schades en vermissingen, door welke oorzaak ook, zijn voor rekening van de huurder. De gehuurde objecten kunnen in opdracht van de huurder tegen een aanvraag beschikbare premie voor de periode van de oplevering tot en met het tijdstip van retour verzekerd worden tegen materiële schade veroorzaakt door o.a. brand, storm, diefstal, vandalisme, verkeersrisico, ondeskundigheid, menselijk handelen, nalatigheid, eigen gebrek en van buiten komend onheil. In geval van gedekte schade geldt een eigen risico per gebeurtenis of serie gebeurtenissen voor rekening van de huurder van €150,- en in geval van diefstal, vermissing of verduistering 10% van het schade bedrag met een minimum van €700,-.

Worden de artikelen schoon geleverd?

Alle artikelen worden door ons schoon geleverd in betreffende verpakking (dozen, kratten, hoezen, rolcontainers etc.) en dienen bij terugkomst wederom in de betreffende verpakking schoon en droog verpakt te zijn. Als goederen niet schoon en droog geretourneerd zijn, dan worden schoonmaakkosten in rekening gebracht. Het glaswerk, bestek en servies is over het algemeen ingeseald, om zo te voorkomen dat zij na het reinigen stoffig en vies worden. Glaswerk en kopjes etc. dienen op z'n kop in de betreffende kratten retour geleverd te worden. Het glaswerk, servies en bestek mag spoelschoon (d.w.z. zonder etens- en drankresten) retour gegeven worden en dient gesorteerd retour gegeven te worden. Tegen een op aanvraag beschikbaar tarief kan het glaswerk, bestek en servies vuil retour worden gegeven. Wij rekenen 0,08 cent per item (glaswerk, servies, bestek etc.) Voor grotere artikelen gelden andere prijzen. U kunt dit bij de offerteaanvraag aangeven zodat wij de schoonmaakkosten meenemen in de offerte.

Moet ik het linnengoed schoon retourneren?

Het linnengoed dient altijd ongewassen retour gegeven te worden; als het nat is dient het te worden uitgehangen om weervorming te voorkomen. Brandgaatjes, kaarsvet, schimmel, rode wijn is schade. Let op dat linnengoed niet in een zak wordt bewaard als deze nog nat/vochtig is!

Hoe gaat de betaling?

Bij levering door ons: U dient het bedrag minimaal 3 dagen voor levering per bank naar ons over te maken tenzij anders is afgesproken. Voor regelmatig terugkerende klanten is een betaling achteraf mogelijk. (niet voor particulieren.

Afhalen bij ons: U dient het bedrag bij afhalen/ retour brengen te voldoen per pin of contant. Voor regelmatig terugkerende klanten is een betaling achteraf mogelijk.

Moet er ook borg betaald worden?

De verhuurder heeft het recht om een borgsom te vragen. De hoogte van de borg is afhankelijk van het factuurbedrag. Eventuele schoonmaakkosten, breuken en vermissingen worden met de borg verrekend.

Wanneer moet ik bestellen?

Wij raden u aan te bestellen zodra u weet wat u nodig heeft. Voornamelijk in het hoogseizoen (april t/m september) dient u tijdig te bestellen, dit omdat wij niet kunnen garanderen dat wij alles nog op voorraad hebben.

Is er ook een showroom?

Wij hebben diverse artikelen bij onze ontvangst ruimte staan. Helaas is het niet mogelijk daar al onze artikelen te plaatsen. Maar als u een artikel wilt zien die daar niet staat opgesteld, kunnen we altijd even kijken of daar een mouw aan te passen is. Graag op afspraak.

Hoe kan ik bestellen?

Het makkelijkste kunt u een offerte aanvragen via onze website, zeker indien u een nieuwe klant bent. U ontvangt dan een vrijblijvende offerte van ons via de mail en dan kunt u daar altijd nog veranderingen in aanbrengen. Pas wanneer u akkoord hebt gegeven op de offerte, wordt deze in ons systeem omgezet in een opdracht en wordt deze uitgevoerd op basis van de gegevens, zoals vermeldt op de offerte/ opdrachtbevestiging. Uiteraard kunt u ook telefonisch bestellen, maar dan moet u als klant bekent zijn in ons systeem.

Moet ik een legititmatie mee?

De verhuurder heeft het recht om naar legitimatie te vragen. Legitimeren dient te geschieden met een geldig legitimatiebewijs voor het huren van onze artikelen.

Wanneer kan ik de bestelling ophalen en retour brengen?

Alle huurprijzen gelden voor 1 dag. De goederen kunnen in overleg met de verhuurder 1 dag van tevoren worden opgehaald en 1 dag na gebruik worden geretourneerd met inachtneming van de betreffende openingstijden. Prijzen voor langere termijn op aanvraag beschikbaar. Als u de artikelen zaterdag gebruikt kunt u op vrijdag de bestelling ophalen en maandag weer retour brengen ( op zondag zijn wij gesloten), ook in dit geval wordt er maar 1 dag huur berekend. Op de feestdagen (kerst, pasen, pinksteren, koningsdag, hemelvaart en nieuwsjaardag) zijn wij ook gesloten en wordt er dus maar 1 dag huur berekend als u de bestelling de dag voor de feestdag(en) ophaalt en de eerst volgende openingsdag weer retour brengt.

Waar kan ik de artikelen ophalen?

Het adres voor het afhalen en retour brengen is: Nudepark 159, 6702DZ Wageningen. Openingstijden magazijn: voor afhalen en retour brengen maandag t/m vrijdag 9.00-17.30 uur en op zaterdag van 9.30-12.30 uur.

Bezorgen jullie ook op een etage?

Bezorging geschiedt alleen op de beganegrond en op 1 locatie tenzij anders is overeengekomen. Voor alle goederen (vooral mobiele als ijscokar op wielen, koelkasten etc.) dient rekening gehouden te worden met de bereikbaarheid van de locatie. ( bijvoorbeeld past de ijscokar door de deur?) Bezorging geschiedt alleen via verhard terrein, dus geen grindpaden. Als blijkt dat bij levering de goederen niet op "normale"wijze op de locatie kunnen worden geleverd, dan worden eventuele handelingskosten (als extra transport etc.) en annuleringskosten berekend. De goederen dienen klaar te staan daar waar ze ook zijn afgeleverd (ook weer op 1 locatie) tenzij anders is overeengekomen.

Wanneer wordt de bestelling bezorgt?

Het bezorgen en retour halen van de gehuurde goederen word gepland van maandag t/m vrijdag tussen 8.00-17.00 uur, tenzij anders is overeengekomen. Voor levering of retour halen van de verhuur goederen op een ander tijdstip word een extra toeslag berekend. De verhuurgoederen dienen op de ophaaldag vanaf 8.00 uur gesorteerd, geordend en gestapeld op de rolcontainers op de begane grond weer klaar te staan, tenzij anders is overeengekomen. Zijn de goederen niet gereed gebracht voor transport, dan dient de huurder de extra kosten die zijn ontstaan te vergoeden. Indien er bijzonderheden zijn betreft de bereikbaarheid van de locatie, dan dient u ons hier van tevoren van op de hoogte te stellen.

U kunt een dag voor levering tussen 16.30-17.30 uur telefonisch contact met ons opnemen, dan kunnen wij een indicatie geven hoe laat wij ongeveer de bestelling de volgende dag komen bezorgen. Zonder transport staat alles stil, maar helaas zijn er omstandigheden waardoor transport stil staat (files, wegwerkzaamheden etc.) Onze chauffeurs worden dan ook geregeld geconfronteerd met vertragingen en kunnen wij dus geen garanties geven m.b.t. specifieke levertijden en eventueel reeds doorgegeven tijden. Standaard leveren wij tussen 8.00-17.00 uur, maar uitzonderingen zijn uiteraard in overleg mogelijk.

Waar vind ik de transportkosten?

Voor bezorgen en/ of retour halen worden transportkosten berekend. Deze zijn op basis van kilometers en voor sommige plaatsen in de regio liggen deze vast. De kosten kunt u telefonisch of per mail aanvragen. Bij de offerteaanvraag kunt u ook aangeven of de goederen bezorgt en retour gehaald moeten worden, deze kosten worden dan meegenomen in de offerte.

Hoe kom ik aan de prijzen voor meerdere dagen?

De prijzen exclusief B.T.W. vermeld op onze website zijn voor het gebruik van 1 dag. Elke dag meer betaalt u 20% extra van de daghuurprijs per artikel. Voor de huur van 2 dagen betaalt u dus 120%, en voor de huur van 3 dagen betaalt u 140%. Voor huurprijzen voor langere termijn kunt u het beste contact met ons opnemen. U kunt de huurperiode ook aangeven via de offerteaanvraag, dan nemen wij deze kosten direct mee in de offerte.

Wordt er ook borg berekend?

De verhuurder heeft het recht om een borgsom te vragen. Voor informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

Geweldige service van topkwaliteit!